Суббота, 2025-06-14, 1:26 AM
Приветствую Вас Гость | RSS

Сайт вчителя початкових класів Загребельної Тамари Дмитрівни

Категории раздела
Методичні рекомендації [10]
Поради батькам [6]
Виховна робота [6]
Сторінка для школярів [2]
Новини [2]
Цікаве з життя учнів класу
Презентації до уроків [14]
В цьому розділі зібрані презентації до уроків, які я використовую в своїй роботі
Мої уроки. Українська мова [3]
Тут представлені уроки з української мови для початкових класів
Мої уроки. Літературне читання [3]
Тут представлені уроки з літературного читання для початкових класів
Мої уроки. Математика [4]
Тут представлені уроки з математики для початкових класів
Мої уроки. Природознавство [1]
Тут представлені уроки з природознавства для початкових класів
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Методичні рекомендації
Специфіка навчання ліворуких дітей

Шановні батьки і вчителі! Дуже часто зустрічаються діти, які пишуть лівою рукою, тримають ложку в лівій руці. І взагалі ліва рука у них активніша. Деякі батьки намагаються переучити дітей і заставляють писати правою. Запам‘ятайте, що ліворукість – не патологія, а особлива організація мозку. Якщо у вас виникла проблема – писати лівою чи правою рукою, проведіть тести на визначення ведучої руки дитини.
1. Малювання. Запропонувати намалювати один і той же малюнок обома руками. Якою краще?
2. Відкриття коробочки. Дають кілька сірникових коробочок і пропонують знайти в одній з них сірник. Ведуча та рука, яка здійснює активні рухи.
3. Побудова кринички з сірників. Яка рука активніша?
4. Гра з м‘ячем. Якою рукою дитина буде кидати маленький м‘ячик і кидати найточніше.
5. Вирізання ножицями малюнку по контуру. В якій руці ножиці?
6. Нанизування. Нанизувати бісер або ґудзики на голку з ниткою. Якою рукою ди ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 331 | Добавил: Tamara | Дата: 2016-11-21 | Комментарии (0)

А
Цю букву знають всі на світі,
Вона найперша в алфавіті.
Весела, гарна і дзвінка
І найскромніша буква …(А)

Б І.Січовик
Стрімко вибігли на гору
Дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски.
Звуть подружок цих …(берізки)

В
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Він поспати трохи ліг . (ведмідь)

Г
Стоїть при дорозі на одній нозі.
Шапочку має, та нікого не вітає. (гриб)

Г
Від штанців він відірвався
Та кудись від нас сховався.
Мусимо знайти й пришити,
Щоб штанці не загубити. (ґудзик)
Л.Вознюк
Д
Я на сонці сонцем сяю,
Родичів багато маю.
Гарбузову господиню
Усі знають. Хто я? (диня)
Л.Вознюк

Е
В шоколаді змерзлий фрукт,
Мов бурулька, цей продукт.
Ми за мить його з‘їмо.
Що ж це буде? (ескімо)
С ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 322 | Добавил: Tamara | Дата: 2016-11-20 | Комментарии (0)

Районний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика
шкільний етап, 3 клас
1. Запиши текст, розстав потрібні розділові знаки. Придумай і запиши заголовок до тексту.
Що за дівчина ходить між дерев та то ж осінь-чарівниця чарівним пензлем розмалювала вона листя, вплела берізкам стрічки у коси. 10 балів

2. Спиши текст. Виділені слова заміни на антоніми.
Подув теплий весняний вітер. Насунула на небо легка біла хмара. На вулиці стало світло, неначе вночі. 10 балів

3. Впізнайте предмет за ознаками, запишіть його назву:
Запашне, апетитне, соковите, смачне, червонобоке …
Струнка, ніжна, тендітна, білокора …
Ласкава, турботлива, рідна, найдорожча … 10 балів
4.Знайди недоліки в тексті і виправ їх. Запиши утворений текст.
Моя сестра – лікар. Сестра любить свою професію До сестри часто звертаються за допомогою. Сестра чуйно відноситься до хворих. 10 балів
5. Допишіть прислів’я, вибравши кінцівку.
... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 765 | Добавил: Tamara | Дата: 2016-11-08 | Комментарии (0)

ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

«Той, хто звертаючись до старого, здатен
відкривати нове, гідний бути вчителем»

КОНФУЦІЙ

«Нестандартні уроки як спосіб організації навчальної діяльності учнів початкових класів» «Суть нестандартного уроку полягає в такому структуруванні змісту і форм, яке б викликало насамперед інтерес учнів і сприяло їхньому оптимальному розвитку і вихованню»

О.Антипова, В.Паламарчук


ФОРМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ

- Бінарні уроки
- Віршовані уроки
- Інтегровані уроки
- Уроки-дискусії
- Уроки-дослідження
- Уроки-звіти (ярмарок, презентація)
- Уроки-змагання (КВК)
- Уроки-мандрівки
- Уроки - сюжетні замальовки (урок-казка, урок-усний журнал)
- Театралізовані уроки
- Урок – залік
- Урок – лекція
- Урок - конференція
- Урок - діалог
- Урок – тренінг
- Урок – «суд»
... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 301 | Добавил: Tamara | Дата: 2016-10-17 | Комментарии (0)

ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

АУДІЮВАННЯ
НА ОСНОВІ МІНІАТЮР
В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
в 1 та 2 класах

Підготувала вчитель початкових класів Приазовської ЗОШ
ЗАГРЕБЕЛЬНА ТАМАРА ДМИТРІВНА
вчитель вищої категорії, вчитель-методист


1 клас
ЩОБ МЕТЕЛИК НЕ ПОКОЛОВСЯ
Маленька дівчинка Зоя гуляла в саду. Вона підійшла до акації. На акації гострі-прегострі колючки.
Над акацією літав барвистий метелик. Ой, як же йому не страшно літати! Налетить на колючку – що ж тоді буде?!
Підійшла Зоя до акації. Зломила одну колючку, другу, третю.
Мама побачила та й питає:
- Що ти робиш, Зою? Навіщо колючки зламуєш?
- Щоб метелик не поколовся, - відповіла Зоя.
- Це дуже добре, що ти метелика жалієш,- сказала мама, -але ж і акація без колючок жити не зможе.

1 питання:
Дівчинка Зоя гуляла в саду?
А) так б) ні

2 питання:
... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 488 | Добавил: Tamara | Дата: 2016-10-17 | Комментарии (0)

ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ТЕСТИ
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
в початкових класах на встановлення
причинно-наслідкових зв’язків



Склала вчитель початкових класів ЗАГРЕБЕЛЬНА Т.Д.

ПРИРОДА І МИ
1. Поєднай стрілками предмети живої і неживої природи:
Сонце
тварини
зорі
Предмети живої природи рослини
люди
каміння
бактерії
Предмети неживої природи віруси
повітря
вода
гриби
грунт
2. Як залежить життя людини від природи?
3. Чим відрізняються тіла від речовин?
4. Розстав цифри, починаючи від самої малої одиниці:
Тіла
Речовини
Молекули
Атоми
НЕЖИВА ПРИРОДА
1. Як сонячна енергія передається людям і тваринам?
2. Чому м’яч не тоне у воді?
3. Чому в кімнаті повітря завжди тепліше під стелею?
4. Чому взимку під час холодів пташки розпушують пір’яч ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 418 | Добавил: Tamara | Дата: 2015-12-05 | Комментарии (0)

ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ЗАДАЧІ НА РУХ
В ПОЧАТКОВИХ
КЛАСАХ
РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТРЕТЬОГО КЛАСУ



Склала вчитель початкових класів
ЗАГРЕБЕЛЬНА ТАМАРА ДМИТРІВНА

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
1. За 1 годину пішохід проходить 4 км. За скільки годин він пройде 16 км? 20 км? 8 км?
2. За 1 годину автобус проїхав 63 км, а велосипедист в 7 разів менше. Яку відстань проїхав велосипедист?
3. Поїзд метро проїжджає за 1 годину 40 км. За скільки годин поїзд проїде 80 км? 120 км?
4. Відстань між селами 20 км. Пішохід пройшов її за 5 годин. Яка швидкість пішохода?
5. Відстань між містами 160 км. Автомобіль проїхав її за 2 години. З якою швидкістю їхав автомобіль?
6. Від Києва до Кіровограда 250 км. Назустріч один одному виїхали 2 автомобіля. Перший проїхав 50 км, а другий 70 км. На якій відстані вони один від одного?
7. Поїзд метро за 1 годину проїжджає 40 км. ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 1006 | Добавил: Tamara | Дата: 2015-12-05 | Комментарии (0)

ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ТЕМИ: «РОЗВИТОК НАВИЧОК ЧИТАННЯ»



Вчитель ЗАГРЕБЕЛЬНА ТАМАРА ДМИТРІВНА

2014 – 2015 н.р.
На успішність учнів впливає значна кількість різноманітних факторів. Але одним із найважливіших є вміння свідомо, правильно, виразно та швидко читати. У дитини, яка не вміє добре читати, виникають певні труднощі під час виконання домашніх завдань, їй нецікаво на уроках, вона приречена на розумову обмеженість і зубріння. Такий учень не буде активним читачем бібліотеки, не відчуватиме потреби спілкування із книгою, тому що читання приносить не задоволення , а муку.
Це вміння і любов до читання здебільшого формуються у молодшому шкільному віці, коли особлива увага приділяється техніці читання. Звичайно, щоб успішно її розвивати, необхідно правильно розуміти основи цього процесу та насамперед те, що читання – це психофізіологічний процес, залежний від особистості, ш ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 436 | Добавил: Tamara | Дата: 2015-06-26 | Комментарии (0)

АНОТАЦІЯ:
За вимогами програми дитина в 2 класі повинна дотримуватися гігієнічних і технічних правил письма, каліграфічно писати великі і малі літери алфавіту, дотримуючись відповідних їх поєднань у словах, писати безвідривно ( в міру можливості швидко) буквосполучення. Хвилинки каліграфії вводяться з 2 класу. Так як діти ще не вміють швидко писати і виконувати багато завдань, вважаю, що досить одного списування. Для списування рекомендую взяти прислів´ я та приказки, як неоціненні коштовності українського фольклору. Вони становлять начебто звід правил, якими людина має керуватися в повсякденному житті. Вони рекомендують чи застерігають, схвалюють або засуджують, - словом, повчають, бо за ними стоїть авторитет поколінь. Чим більше мова насичена прислів´ ями і приказками, тим вона образніша, яскравіша, тим сильніше враження справляє на слухача або читача. А наше завдання – розвивати і збагачувати мову дитини.
Для практичного використання вчителям початкових класів.
... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 400 | Добавил: Tamara | Дата: 2015-06-11 | Комментарии (0)

1.Одна квіточка барвінку має 5 пелюсточок. Скільки пелюсточок мають 2 квітки? 3 квітки?7 квіток?

2.На галявині літало 5 білих метеликів, а жовтих – на 2 більше. Скільки жовтих метеликів літало на галявині? Скільки всього метеликів літало на галявині?

3. На даху сиділо 2 дорослих лелеки і 5 маленьких. Скільки всього лелек сиділо на даху? На скільки більше сиділо маленьких лелек ніж великих?

4. На Великдень мама спекла 4 великих паски і 6 маленьких. Скільки всього пасок спекла мама? Яких більше і на скільки?

5. Дівчатка зробили намисто з ягід горобини. На перший разочок пішло 42 ягідки, а на другий – на 6 більше. Скільки ягідок горобини пішло на два разочки намиста?

6.Їжачок приніс в нірку 7 диких яблучок, грушок – на 6 більше, а грибів стільки, скільки яблучок і грушок разом. Скільки грибів приніс у нірку їжачок?

7.Юннати виростили кавун, який важив 7 кг, а гарбуз у 2 рази важчий. Скільки важили кавун і гарбуз ... Читать дальше »
Категория: Методичні рекомендації | Просмотров: 457 | Добавил: Tamara | Дата: 2015-06-11 | Комментарии (0)

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июнь 2025  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2025
Бесплатный конструктор сайтовuCoz