Статистика
Онлайн всего: 5 Гостей: 5 Пользователей: 0
|
Главная » 2015 » Декабрь » 5 » Тести з природознавства на встановлення причинно-наслідкових зв"язків
2:09 PM Тести з природознавства на встановлення причинно-наслідкових зв"язків |
ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ТЕСТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА в початкових класах на встановлення причинно-наслідкових зв’язків
Склала вчитель початкових класів ЗАГРЕБЕЛЬНА Т.Д.
ПРИРОДА І МИ 1. Поєднай стрілками предмети живої і неживої природи: Сонце тварини зорі Предмети живої природи рослини люди каміння бактерії Предмети неживої природи віруси повітря вода гриби грунт 2. Як залежить життя людини від природи? 3. Чим відрізняються тіла від речовин? 4. Розстав цифри, починаючи від самої малої одиниці: Тіла Речовини Молекули Атоми НЕЖИВА ПРИРОДА 1. Як сонячна енергія передається людям і тваринам? 2. Чому м’яч не тоне у воді? 3. Чому в кімнаті повітря завжди тепліше під стелею? 4. Чому взимку під час холодів пташки розпушують пір’ячко? 5. Відомо, що все живе дихає киснем. А чим же дихають риби і інші мешканці водойм? 6. Легенько видихнувши на сірник, який горить, ти побачиш, що він затух. Чому? 7. Часто дощова вода буває брудна. Чому? 8. Як люди дбають про чистоту повітря?
ВОДА 1. Чому воду називають вічною мандрівницею? 2. Звідки беруться хмари? 3. Чому після купання в морі тіло має солоний смак? 4. Для чого господині використовують при митті посуду різні розчини: Феррі, Гала та інші? 5. Чому рипить сніг під ногами взимку? 6. Чому вода в різних колодязях різна на смак? 7. Як необхідно дбати про чистоту води? 8. Чому вода в повній каструлі при нагріванні починає вибігати?
ГІРСЬКІ ПОРОДИ, ГРУНТ 1. Відгадай загадку: Мене різали, топтали, І товкли й перевертали, Мужньо я усе стерпіла, Врожаями відплатила. (земля) Леся Вознюк 2. Поясни прислів’я: Не випускай землі з рук, бо діти проклянуть. Земля – тарілка, що покладеш, те й візьмеш. 3. Які корисні копалини використовують в будівництві будинків? 4. Які корисні копалини необхідні, щоб їздили машини?
ЖИВА ПРИРОДА РОСЛИНИ 1. Доведіть, що рослини – живі організми. 2. Нащо навесні саджають в землю цілу морквину чи буряк? 3. Чому хвойні дерева не скидають всі голочки, як листяні? 4. Яка значення мають зелені водорості для водойм? 5. Чому пасіки вивозять навесні в степ? 6. Чому на городах так важко вивести бур’яни, особливо пирій? 7. Яке значення мають рослини для людей?
ТВАРИНИ 1. Назвіть спільні ознаки для рослин і тварин. 2. Складіть ланцюг живлення. При можливості, продовжіть його: Лисиця, миша, зерно, їжак … 3. Склади схему розмноження комара. 4. Чому для вовка рослина не є необхідною умовою для життя? 5. Перелічіть ознаки, завдяки яким тварини захищаються від ворогів. 6. Як люди використовують корисні бактерії? 7. Які правила гігієни треба пам’ятати, щоб уникнути захворювань, викликаних хвороботворними бактеріями?
ЛЮДИНА 1. Як правильно надати першу допомогу при ушкодженні шкіри? 2. Чому людині влітку, коли жарко, весь час хочеться пити? 3. Поясни, чому вчитель від тебе вимагає рівно сидіти за партою і носити замість портфеля ранець? 4. Поясни, як відбувається, що людина, доторкнувшись до гарячого, різко відсмикує руку? 5. Запиши по порядку назви органів дихання ( травлення). 6. Чому для організму людини велике значення має чистота і здоров’я зубів? 7. Як треба зміцнювати і розвивати серце? 8. Чому буває, що під кінець уроків в тебе може розболітися голова? 9. Яку користь приносять уроки фізкультури?
ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ 1. Розстав цифри біля назв планет за порядком віддаленості від Сонця, починаючи з самої ближчої до Сонця. Венера Земля Плутон Сатурн Меркурій Юпітер Уран Марс Нептун 2. Допиши: навколо Сонця рухаються планети, …, …,…, 3. Глобус – це: - Модель Землі - Карта Землі - План Землі 4. Що підтвердила експедиція Магеллана? -Земля велика - Земля кругла - Земля красива 5. Де найжарче? - на Північному полюсі - на Південному полюсі - на екваторі 6. День і ніч буває тому, що: -Сонце ходить навколо Землі - Земля ходить навколо Сонця - Земля обертається навколо своєї осі; 7. Чому 1 раз на 4 роки в лютому є 29 число? 8. Поясніть, що таке полярна ніч і полярний день? 9. Де на земній кулі довжина дня завжди дорівнює довжині ночі?
ГОРИЗОНТ, СТОРОНИ ГОРИЗОНТУ, ОРІЄНТУВАННЯ
1. Коли піднімаєшся на гору, то горизонт - звужується - розширюється - залишається незмінним 2. Лінію горизонту добре видно: - в лісі -в полі - в місті 3. Якщо ви стоїте обличчям на південний схід, то за вами буде: - південний захід - північний схід - північний захід 4. Тінь від дерева опівдні показує на : - південь - схід - північ 5. Як легко можна вийти з поля розквітлого соняшника, якщо ви знаєте, що вам треба йти на захід? 6. Поясни, людям якої професії особливо важливе уміння правильно орієнтуватися на місцевості.
МАСШТАБ, ПЛАН, КАРТА
1. Масштаб – це число, яке показує - У скільки разів збільшено - у скільки разів зменшено - У скільки разів збільшено або зменшено - Дійсні відстані 2. План – це вид предметів, місцевості, будівель, невеликих ділянок землі - Справа - Зліва - Зверху 3. Намалюй умовні знаки, якими ти б користувався при зображенні свого села. 4. Поєднай стрілками колір і зазви зображень на карті: Зелений гори Жовтий моря Коричневий рівнини Блакитний височини 5. На карті темно-коричневим кольором зображено гори: - Молоді - Дуже високі - Старі 6. Чим світліший блакитний колір, тим море - Глибше - Мілке - Ширше 7. Екватор поділяє Землю на - Східну і західну півкулю - Північну і південну півкулю 8. Розстав цифри, враховуючи величину океанів, починаючи з найбільшого: - Індійський - Тихий - Північний Льодовитий - Атлантичний 9. Яку шкоду завдають Світовому океану забруднення? 10. Яку користь дає людям Світовий океан?
ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ
1. Ліси дають людям: - Красу в природі - Деревину - Гриби - Чисте повітря, лікарські рослини, деревину, їжу 2. Склади ланцюжок живлення природного угрупування – лісу 3. Подумай, яку користь дають людям дерева 4. Як люди піклуються про здоров’я лісу? 5. В зоні змішаних лісів створено заповідники: - Асканія Нова - Кам’яні Могили - Поліський заповідник 6. Поясніть, яка різниця між заповідником і заказником 7. Склади ланцюжок живлення природного угрупування – степу 8. Поясни. Чому не можна палити сухе листя восени або весною 9. Поясни різницю між поняттями поле і нива 10. Поясни значення прислів’їв: - Дощ у жнива – як п’яте колесо до воза - Весна ледачого не любить. 11. Поясни, чому взагалі відбувається зміна природних зон, з чим це пов’язано 12. Навіщо в степовій зоні поля поділені на величезні прямокутники лісосмугами. 13. Поясни прислів’я: «Зима без снігу – літо без хліба»
ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДИ 1. Що таке екологія? 2. Як ти розумієш поняття – екологічна катастрофа? 3. Як треба берегти природу, зокрема в нашому краї?
|
Категория: Методичні рекомендації |
Просмотров: 419 |
Добавил: Tamara
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Календарь
« Декабрь 2015 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Вс |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|