Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Главная » 2016 » Октябрь » 21 » Урок-ярмарок в 2 класі .Таблиця множення числа 3
8:16 PM Урок-ярмарок в 2 класі .Таблиця множення числа 3 |
Урок-ярмарок з математики в 2 класі ПРИАЗОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
УРОК-ЯРМАРОК З МАТЕМАТИКИ В 2 КЛАСІ ТЕМА: «ЗАКРІПЛЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3»
СКЛАЛА ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАГРЕБЕЛЬНА ТАМАРА ДМИТРІВНА
Мета: удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв´язувати приклади і задачі на застосування таблиці множення на 2 і 3; розвивати мислення, пам´ять, увагу, кмітливість; виховувати почуття взаємодопомоги. Обладнання: лялька Буратіно, зображення з картону барана, індика, гусака, півня, овочів, фруктів,; конверти з вирізаними зображеннями цукерок і печива; перфокарти: картки з прикладами на порядок дій на таблицю множення 2 і 3 та ділення на 2; таблиця з геометричним поросятком; зображення свині; «лотерейні квитки», таблички з ребусами, назвами крамничок. 1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ: Учитель: Сидимо Учні: рівно Пишемо гарно Слухаємо уважно Відповідаємо точно 2.Повідомлення теми і мети. Сьогодні на уроці ми будемо розв´язувати приклади і задачі на застосування таблиці множення 3, повторимо таблицю множення і ділення 2, перевіримо, як ви засвоїли матеріал. Проведемо наш урок у формі ярмарку А що таке ярмарок? (діти відповідають, що це веселий базар, де багато розваг, музики, атракціонів) Так, діти, а у нас буде ярмарок математичний.
1 учень: Увага! Увага! Спішіть, поспішайте! Господарі і гості – глядіть, не минайте! 2 учень: На ярмарок прошу – заходьте до нас! Чекають веселі завдання на вас! 3 учень: На ярмарку нашім веселім, багатім Є чим дивуватись і є що придбати! 4 учень: Щоб зайти на ярмарок – таблицю пригадай І за знання свої квиток придбай! 3.Купівля лотерейних квитків. У всіх дітей на парті лежать перфокарти з прикладами на таблицю множення 3. Діти рахують приклади і отримують за правильні відповіді «лотерейні квитки» з номером. 4. Ярмарковий атракціон. Робота в групах: Кожній групі дається картка з трьома прикладами на порядок дій. Приклади розв´язані, але є помилки. Завдання групам – знайти і виправити помилки. Хто першим розв´яже правильно – отримає барана, другим – індика, третім – гуску, четвертим – півня.
1 група: 2 група 3х3+9=15 (18) 3х5+8=23 3х6-8=10 3х2+19=26 (25) 3х4+15=28 (27) 3х7-5=12 (16) 3 група 4 група 3х8+24=50 (48) 3х9-27=5 (0) 2х3+59=55 (65) 3х4+15=27 3х4+78=90 3х5-7=9 (8) ЖАРТ: У гнізді було 8 яєць. Курки знесли ще 4 яйця і 1 півень Скільки стало яєць? 5. КРАМНИЧКА «КАЗКОВА» Сидить і плаче Буратіно. Рахувати не вміє. Допомагаємо: робота з підручником №№ 707, 709, 710. (сильні діти записують виразом) Записати виразом і знайти його значення 3х8-6=30 (грн.) Вчитель міняє вираз 3х8-6 і просить дітей сказати, як тепер буде звучати питання задачі, якщо вона розв´язується так. 6. КРАМНИЧКА «КОНДИТЕРСЬКА» Кожній групі по 2 дитини дається конверт, в якому лежить картка з прикладами на таблицю множення 2 і 3 і ділення на 2. В цьому ж конверті лежать вирізані «цукерки» та «печиво», на яких записані відповіді до прикладів. Якщо приклад розв´язано правильно – печиво або цукерку забрали собі – значить, купили. Хто більше за 1 хвилину? 7. КРАМНИЧКА «П´ЯТАЧОК» Загадка: В кого є п´ятачок, а купити за нього нічого не можна? ( В поросяти) Який же ярмарок без поросят? Але в нас порося геометричне. З яких фігур складається?
За 20с порахувати, скільки кругів, трикутників, прямокутників. ПРИЗ: СПРАВЖНЄ «ПОРОСЯ»
8. КРАМНИЧКА «ВЕСЕЛИНКА» Розігруємо лотерейні квитки. На столі вчителя лежать картки з ребусами, а на зворотній стороні стоять номерки, як на лотерейних квитках. За номерками діти одержують картки і відгадують ребуси. Ві 3на, 100лиця, р1а, 40а, пі2л, ві3ла, 7я, с3ж і т.д.
9.ГРА «ВЕСЕЛА ЛІЧБА» Діти рахують від 1 до 20 і назад. Замість чисел, які діляться на 2 говорять своє ім´я. 10. ПІДСУМОК УРОКУ. Виявляємо переможців, хто більше всіх купив на ярмарку. 11. Домашнє завдання.
|
Категория: Мої уроки. Математика |
Просмотров: 390 |
Добавил: Tamara
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|